första april

Har nyss svullat i mig chips och dricka. Har även tröstätit marabou idag. Moa vet vad jag menar, haha! Äter bara godis nu för tiden. Vill inte ens veta hur mycket jag gått upp den här veckan! Jag och Moa som skulle bli nyttiga, haha det går ju bra! ;)

Ska gå och fortsätta kolla på tv med mamma och pappa nu. Och nu ska jag faktiskt käka sallad, så jag känner mig lite nyttigare;)

Sen är det ju första april idag med. Försökte lura älskling men han gick inte på det säger han, men det tror jag han gjorde, bara det att han inte vågar erkänna det;) Jag själv har bara blivit lurad två gånger. Av Moa i skolan, haha det var fan det värsta! Sen av Jonte nyss, så dum som han är:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0