härlig dag!!

Sjukt härlig dag idag alltså! Det är supervarmt ute, och vi ska snart äta påskmat. Blev lite senare än vi trodde men ja, sånt som händer. Sen lite senare ikväll drar jag ut med Madelene. Kommer bli sjukt härligt med tanke på att vi inte har varit med varandra på länge och sen att vi har lite saker att planera;)

Har nyss packat också. Jag ska åka bort imorgon och kommer hem på tisdag tror jag? Så jag kommer inte blogga någonting då, för jag kommer ha roligare saker att göra då. Så jag kommer nog inte blogga så mycket nästa vecka. För när jag kommer hem så ska jag plugga sjukt mycket. Ta igen matte, no och spanska som jag kommit efter i. Men jag tror ni klarar er utan mig ändå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0