onsdag

Vaknade typ vid 05:00 och låg vaken till 07:00 sen somnade jag och sen väckte pappa mig vid 09:00. Trodde att älskling skulle ringa vid 6 tiden men det gjorde han inte, svikare. Haha närå. Sitter här och ångrar att jag sminkade mig. Tänkte ta lite foundation på två finnar som jag fått men det slutade med hela ansiktet. Orkar inte platta håret heller. Har ju bara en lektion. Tror jag ska gå och tvätta bort sminket nu.

Ska gå och käka lite frukost nu också. Har inte ont i magen just nu men kommer säkert få efter jag ätit. Hörs lite senare! Kommer nog inte blogga direkt när jag kommer hem. Då kommer jag typ, eh sova eller kolla på one tree hill. Så vi hörs när vi hörs. Puss

Sakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0