bilder på kläderna

Här har ni bilder på kläderna. Orkar inte redigera dom så dom får bli lite dåliga. Färgerna är inte heller helt som i verkligheten.

Typ partyklänning eller vad man säger.

Jättesöta linnen som kommer bli perfekta i sommar!

Två vanliga tröjor.

Linne typ?

Jättesnygg tröja!

Grymt snygg tröja!!

Vanliga tröjor.

Jeans.


Trosor.


Och till sist, jättesnygga skor!
Jag har världens bästa mamma och pappa

Nu ska jag tvätta bort sminket, bädda upp sängen och fixa lite innan jag lägger mig i sängen och snackar med mitt hjärta. Så säger godnatt nu:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du var jättefin i alla dina nya kläder + dom SKITSNYGGA skorna :P !! Ps du är världens bästa dotter :D. Kram <3

2011-04-11 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0