massa bilder!

Sitter vid msn, facebook och lyssnar på musik nu. Älskar såna här kvällar. När man snackar med dom bästa på msn och alla är glada och snälla. Haha. Ska snart flytta mig in till min dator för mamma och pappa ska snart sova. Och dom vill inte att jag ska sitta här och "smattra" på tangenterna.

Haha, hitta precis en massa gamla bilder på mig! Alla är från 2008 tror jag.

haha dom typiska bilderna när man skulle hålla kameran rakt ovanför huvudet!






Dom bilderna som kommer här nedanför är lite nyare än dom andra. Iallafall vad jag tror.






Gud vad jag saknar den här tiden när jag tänker efter. Folken, minnen och allt.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men snälla...TA BORT MIG :S

2011-04-29 @ 02:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0