första dagen!

Haha kan inte hålla fingrarna borta från bloggen. Är inne flera gånger om dagen och kollar och funderar på att skriva ett inlägg men loggar alltid ut ändå. Men nu kan jag absolut inte det. Första dagen i gymnasiet. Jag hade totalt glömt bort hur jobbigt det var att vakna av alarm klockan 07:00 på morgonen. Är riktigt glad att jag duschade igår, annars hade jag varit totalt död! Känns som att dom här tre åren kommer bli ganska bra ändå.

Crusing imorgon med, och det taggar väl hela söderhamn till antar jag? Haha eller ja, inte hela, men dom flesta antar jag? Erik fyller även år imorgon, 14 år blir lillen;) Men nu måste jag platta håret, gå och äta frukost, borsta tänderna och sånt där småpyssel.

Får se när jag bloggar nästa gång. Vela bara skriva ett litet inlägg idag men tänker inte börja blogga regelbundet på ett tag. Så vi hörs när vi hörs, puss!

Bjuder på en svängig låt! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0