Gårdagen!

Tänkte skriva lite om gårdagen. Slutade i skolan klockan 10:00 sen gick vi och käkade i matsalen. Sen gick jag hem och la mig på sängen och planerade kvällen lite. Sen vid 18:00 så gick jag och Amanda till Madde och tog sen bussen till tallvägen där en i våran klass bor. Nästan alla i våran klass var där. Sen vid 21:00 ungefär så drog alla till tranan utom jag, amanda och madde. Så dom drog till en annan fest i samma område medans jag stog ute och snackade med Patrik och försökte nyktra till lite. Sen drog jag också upp dit där det var totalt kaos. Drog ut direkt och snackade lite och dampade lite. Sen ringde jag till Patrik som kom och hämtade oss och skjutsade hem Amanda och Madde. Sen när dom var avlämnad så frågade dom om jag vela hänga med ut på ecenter och sladda lite så då gjorde jag det. Sen åkte vi runt lite överallt. Sen släppte dom av mig här hemma. Satt vid datan en stund sen la jag mig och somnade direkt.

Vaknade sen vid 16:30 av att mobilen ringde. Sen kämpade jag mig upp ur sängen och försökte käka lite. Har en fruktansvärd huvudvärk och mår illa. Men får väl skylla mig själv då jag drack för mycket igår. Kanske drar ut med Madde senare och snackar lite om gårdagen. Nu ska jag sätta igång och göra företagsekonomi läxan. Har ingen lust att göra den imorgon så lika bra att göra den nu! Puss :)




Blev inga fler bilder än dom här. Glömde helt bort att knäppa kort. Suddiga och dåliga bilder. Nästa gång lovar jag att knäppa kort med digitalkameran istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0