A friend is someone who's there for you when he'd rather be anywhere else.

Hej! Slutade vid halv 4 ungefär för att jag var klar med alla uppgifter. Käkade tårta när jag kom hem och blev så himla mätt så jag trodde jag skulle dö. Sen öppnade jag presenter. Fick världens skönaste sockor som var lila dessutom! Sen en smyckeshängare, vilket verkligen behövdes! Sen fick jag även en ljusslinga på morgonen som lyser rött. Vill ha saker till rummet så det blir mysigt! Sen la jag mig i soffan och somnade och sov i några timmar. Är på väg att bli sjuk. Är jättesnorig och har feber. Och nu sitter jag här och ska väl hämta fixa lite te och försöka plugga till engelskan imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0