That something so strong someday will be gone, must say goodbye

Har nyss kollat på High School Musical 3. Den var faktiskt sorglig, fast jag tycker ju alla filmer utom komedi är sorgliga. Började tänka på en sak när jag såg den här filmen. Att jag snart slutar nian ju! Jättesorgligt och sjukt vad fort det har gått! Känns som jag nyss gick i sexan..

Ska iallafall äta lite kvällsfika nu sen blir det sängen och lyssna på lite musik och läsa eller något. Kommer säkert inte kunna somna med tanke på hur mycket jag har i tankarna redan nu ;)

Och det där med att jag skulle göra lite no idag, det sket sig ju direkt. Gör det imorgon istället ;)

Ganska gammal bild. Vad hände med ögonen liksom? :o

Kommentarer
Postat av: :D

sötis <33

2011-02-09 @ 01:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0