tisdag

Har precis fixat mig och sånt. Madde kommer om en halvtimme så jag hinner sitta här en stund. Har ju nationella prov nu! Hoppas det går bra iallafall! Håll tummarna för mig ;)

När jag kommer hem ska jag faktiskt göra lite no, helt otroligt. Men det blir bara lite grann sen tänker jag köra på sängläge hela dagen som igår. Fick nackspärr igår tror jag. Kollade på en film som var 2 timmar och 20 minuter lång och jag låg på mage men nacken helt vänd hela filmen! Plus dom andra 2 filmerna som jag kollade på. :o

Men jag skriver när jag kommer hem! Vilket blir runt 15:00 :)


facelook eller något i den stilen ;) jag ville inte riktigt fastna på bild idag så ni får nöja er med dom här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0