i brist på annat

Vem?
Vem sov hos dig senast?
Eh minns inte.
Vem pussade du sist? Min rasmus.
Vem tror du tänker på dig just nu? Rasmus kanske? (a)
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Älskling.
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Orkar inte gå och kolla.
Vem har du senast ringt? Samma som ovanför.
Vem kommer du aldrig att förlåta? Haha, det är ju väldigt passande att skriva ut här?

Vad?
Vad får dig att bli rädd?
Förlora någon nära person.
Vad gjorde du i helgen? Var med Madde tror jag?
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Ingen aning.
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och myströja.
Vad tänker du på just nu? Allt möjligt.
Vad för mobiltelefon har du? Sony Ericsson Vivaz Pro, men har bytt med rasmus ett tag nu.
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Har inga på mig.

Är?
Är du snygg?
Klart jag är!
Är du brunett? Nej.
Är du orolig för något just nu? Nej.
Är du lycklig? Ja,
Är det snyggt med rosa strumpor? Ja det är det väl.
Är du kär? Ja
Är du oskuld? Nope.
Är du mysig? Ibland kanske.
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? Nej.
Är du ensam just nu? Ja, buhu :(
Är det soligt ute? Nej.

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän?
Yeah.
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja.
Har du plattat håret någongång? Ja.
Har du något husdjur? Nej, men vill ha en hund!
Har du gått ner i vikt förut? Ja tror jag väl?
Har du hål i naveln? Nej.
Har blåa ögon? Ja.
Har du varit i Asien? Nej, inte vill jag dit heller.

Vill?
Vill du ha breda höfter?
Har jag väl redan tror jag.
Vill du vara smalare? Varför inte?
Vill du ha en hund? Ja.
Vill du att det ska vara soligt nu? Ja.
Vill du ha sex just nu? Why not?
Vill du vara singel? Aldrig i livet, har ju världens bästa pojkvän.
Vill du sova just nu? Nej.

Kan?
Kan du cykla fort?
Kan väl alla eller?
Kan du sminka snyggt? Ja, kan jag väl, men om jag orkar är en annan sak.
Kan du springa långt? Nej.
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Jarå.
Kan du bita dig i tån? Ja.
Kan du vara sparsam med pengar? Ibland.
Kan du vara utan 6 tills du är gift? Haha nä.

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum?
Mysigt.
Hur vill du bo? Med rasmus, sen kvittar det hur vi bor.
Hur är ditt drömjobb? Sån där ambulans sak.
Hur mår du igentligen? Bra.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Precis som rasmus.
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? Vet inte riktigt.
Hur många solglasögon äger du? 0 faktiskt!
Hur länge ska du vara vaken idag? Ett tag till iallafall.

Ska?
Ska du sova snart?
Kolla frågan ovanför.
Ska du utomlands i år? Nej.
Ska du ha något svart på dig imorgon? Ingen aning.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Spelar väl ingen roll.
Ska man va lång eller kort när man är kille? Spelar ingen roll.
Ska du duscha i morgon? Yes.
Ska du köpa något i veckan? Vet inte, antagligen.
Ska vi sluta ställa frågor nu? Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0