listor

Gör två listor i brist på annat.

SENASTE

1. Kompisen du träffade: Madde måste det väl vara.
2. Personen du pratade I telefon med: Min rasmus.
3. Du fick SMS av: Rasmus.
4. Du kramade: Erik tror ja.

IDAG
5. Kläder: Shorts och linne.
6. Bättre än igår: Japp.

IMORGON
7. Är det: Söndag (vi låssas att klockan inte är över 12 än)
8. Planer: Bada med Madde i färssjön!
9. Något tråkigt som händer imorgon: Kommer antagligen se irriterande hundar där uppe på färssjön.

FAVORIT
10. Nummer: 16.
11. Färg: Typ alla.
12. Årstid: Sommar såklart!
13. Saknar du någon?: Varför ligger den här på "favorit?" Och ja, det gör jag.
14. Humör för tillfället?: Sådär.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Kolla mobilen och tog p piller.
16. Vad åt du sist?: Päron.
17. Vad irriterar du dig på?: Äckliga idioter som bara tänker på sex!
18. Tror du på distansförållanden?: Jag är ju i ett, så både ja och nej. Jag tror att någon måste flytta till slut, tror inte man orkar med att leva i ett sånt hela livet.
19. Vem tänker du på just nu?: Rasmus med tanke på frågan ovanför.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Klart han gör, vad annars? ;D
21. Vart reste du sist?: Gävle.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Datan tror jag.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa.
24. Ler du ofta?: Ja.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Japp.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min.
28. Vilken färg har din tröja?: Svart.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: Ibland, oftast.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja.
33. Vad gör dig glad?: Roliga saker, härliga personer, när folk i min närhet mår bra och sånt.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nä, är tillräckligt lycklig nu.
35. Är lycka överskattat?: Va?
36. Kan musik göra dig glad?: Ja.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja.
39. Har du en flick/pojkvän?: Japp.
40. Är du nöjd med det?: Yes.
41. Är du kär?: Inte lite heller.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Finns bara en person jag verkligen hatar, eller inte hatar med ogillar oerhört mycket! Men det kan man ju inte skriva i en blogg kanske?
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: När jag var mindre.
44. Är du en mobbare?: Nej.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Ja, förutom när man blir pressad med prov.
48. Favoritämne?: Svenska och engelska.
49. Värsta ämne: Ganska självfallet, matte. 
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Minns inte, är väl samma skit överallt.



Vem?
Vem sov hos dig senast? Dont remember.
Vem pussade du sist? Min rasmus.
Vem tror du tänker på dig just nu? Ingen aning, rasmus kanske? ;D
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Min familj, rasmus och madde.
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? rasmus.
Vem kommer du aldrig att förlåta? Finns en person, men det kan jag inte säga här.

Vad?
Vad får dig att bli rädd? Finns mycket.
Vad gjorde du i helgen? Inget speciellt hittills.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Ingen aning faktiskt.
Vad har du på dig just nu? Shorts och linne.
Vad tänker du på just nu? Sommarlov.
Vad för mobiltelefon har du? Har rasmus just nu vilket är en htc, men min som han har nu är en sony ericsson vivaz pro.
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Har inga strumpor på mig.

Är?
Är du snygg? Klart.
Är du brunett? Nej.
Är du orolig för något just nu? Nej.
Är du lycklig? Ja.
Är det snyggt med rosa strumpor? Ja.
Är du kär? Ja
Är du oskuld? Nej.
Är du mysig? Vet inte, fråga någon annan?
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? Nej.
Är du ensam just nu? Japp.
Är det soligt ute? Nej tror jag knappast med tanke på klockan.

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? Ja.
Har du blivit sviken av en vänn förut? Ja.
Har du plattat håret någongång? Varje dag i stort sett.
Har du något husdjur? Nej, allergisk.
Har du gått ner i vikt förut? Ja.
Har du hål i naveln? Nej, men vill ha!
Har blåa ögon? Ja.
Har du varit i Asien? Nej.

Vill?
Vill du ha breda höfter? Har det redan.
Vill du vara smalare? Lite smalare skulle ju inte skada.
Vill du ha en hund? Ja.
Vill du att det ska vara soligt nu? Nej, det kommer ju vara det imorgon.
Vill du ha sex just nu? Varför inte?
Vill du vara singel? Nej.
Vill du sova just nu? Snart.

Kan?
Kan du cykla fort? Kan väl alla?
Kan du sminka snyggt? Nej.
Kan du springa långt? Nej.
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Ja det kan jag, frågan är om jag vill.
Kan du bita dig i tån? Ja.
Kan du vara sparsam med pengar? Ja.
Kan du vara utan sex tills du är gift? Vet inte.

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? Mysigt.
Hur vill du bo? I en kojja i skogen. Nejdå, typ ett hus bara.
Hur är ditt drömjobb? Köra ambulans.
Hur mår du igentligen? Bra.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Som rasmus.
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? Bry sig om mig, prata mycket med mig och sånt där vanligt.
Hur många solglasögon äger du? Inga, haha kanske dags att skaffa ett par?
Hur länge ska du vara vaken idag? Inte länge.

Ska?

Ska du sova snart? Ja.
Ska du utomlands i år? Nej.
Ska du ha något svart på dig imorgon? Vem vet.
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Spelar väl ingen roll?
Ska man va lång eller kort när man är kille? Spelar ingen roll.
Ska du duscha i morgon? Ja.
Ska du köpa något i veckan? Vet inte.
Ska vi sluta ställa frågor nu? Tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0