måndag = sommarskola

Hej! Antar att dom flesta ligger och sover eller sommarjobbar nu. Klev upp vid 7 imorse och hoppade in i duschen och så mycket har jag aldrig hatat att duschat, vela bara lägga mig på golvet och sova. Jobbade inte så mycket idag, sen fick vi sluta 10:00 för att det var första dagen. Snart ska jag och pappa åka och handla lite, för det finns inge frukost till dom som fortfarande sover här hemma, vilket är mamma och erik. Sen vet jag inte vad som händer. Börjar få ont i huvudet nu så det blir väl att ligga och kolla på tv eller något. See you later!


Två bilder jag hade i mobilen. Den understa är från imorse, man riktigt ser hur trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0