When I look at you

Skulle ju lägga ut en bild på sockerkakorna men det funkar inte att lägga upp nå bilder över huvudtaget? Dom blev iallafall jättebra och Erik verkade gilla den med choklad för han har käkat upp hälften av den redan! Håller på och laddar ner säsong 8 av one tree hill nu, med engelsk text! Hittade ingen med svensk och jag får panik för jag har bara 2 avsnitt kvar ut säsong 7. Så får klara mig med engelsk text.
Min rasmus kommer hem imorgon eller på tisdag men jag kan ju inte träffa han eftersom jag har sommarskola så åker nog till han på helgen. Sen när sommarskolan är över så kommer jag praktiskt taget bo hos han, eller nä men jag kommer vara där ofta! Men nu ska jag kolla one tree hill så vi hörs imorgon efter skolan! Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0