monday

Skolan idag var väl helt okej. På idrotten hade vi badminton och det är ju inte så jobbigt precis. Men jag har nog aldrig varit såhär trött någon gång i skolan. På sista lektionen så skrattade jag åt precis allting. Somnade direkt när jag kom hem gjorde jag med.

Sitter just nu och kollar på en helt underbar sida. Har aldrig sett så många snygga skor på en och samma gång! Ni hittar sidan här. Synd att det är så dyrt och att det är dollar så att man inte fattar någonting. Ska fräscha upp mig lite sen ska jag och pappa åka och handla lite saker på ecenter. Sen blir det väl data/tv resten av kvällen.

Hur snygga är inte dom här skorna då? Såg dom på elsas blogg och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! Haha närå, men vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0