sunny day

Har haft en sjukt skön dag hittills. Det är varmt ute och allt! Jag och Madde gick iallafall ner på stan på "lunchen" och köpte dricka och kakor. Sen satte vi oss vid ån och snackade och bara njöt av solen! Det var verkligen jättevarmt, kändes som när man ligger på stranden på sommaren! :o Sen gick vi in på biblioteket en snabbis och stannade därinne för det var så mysigt. Haha, sen hände det en störd/rolig/irriterande sak..

Ska tvätta bort sminket nu sen ska jag plugga till spanska provet som jag har imorgon på omprovstid. Sen efter det kanske jag, moa och oskar ska åka och bada. Men får se om jag orkar.

Här får ni lite bilder från idag! Kom ihåg att solen var rätt på oss så vi ser lite skum ut;)

Den här bilden tog ju vissa på för stort allvar, haha!

Sista bilden snodde jag från Madde. Se bara hur mycket hon njuter av att ha mitt hår i ansiktet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0