I wanna love somebody like you

Den här dagen blev inte alls som planerat! Var meningen att jag, mamma och pappa skulle ner på stan och kolla på lite saker efter skolan idag. Men det blev inget för pappa var någonstans. Så jag la mig och väntade en stund men somnade och när jag vaknade så hade han inte kommit hem än. Sen kom han hem men skulle bort typ direkt efter till sandviken så det blev inget.

Mår lite illa gör jag också så ska hoppa in i duschen nu sen ska jag kolla på tv med mamma. Sen ska jag väl försöka plugga lite spanskaverb som aldrig sätter sig. Så vi hörs imorgon! :)

Riktigt flummig bild från idag.

Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Nu har jag dragit en vinnare av bloggsvar. Gå in på min blogg och kolla om det blev du ;) <3

2011-03-23 @ 19:49:50
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dina ögon!! kan sitta och glo i flera minuter på dina ögon och hela dig!! ;*

2011-03-24 @ 00:12:16
Postat av: Johanna

Såg att du sökte bloggsvar... finns snyggare och enklare att skaffa från www.valresultatet.se , där kan man även samla sina omröstningar m.m :)

Kram

2011-03-24 @ 11:44:25
URL: http://www.valresultatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0