värdelös lista

Har lite tråkigt och är inte trött ännu men blir förhoppningsvis det efter den här.

Namn: Ellenor Engvall
När fyller du år: 6 december.
Antal kuddar i sängen: 2.
Bästa platsen på jorden: Vet inte riktigt.
Bästa känslan: När jag håller om rasmus, när alla i min omgivning mår bra och sånt.
Bästa surftips: Eh va?
Snö eller sommar: Vinter eller sommar brukar man väl säga? Men aja, sommar lätt!
Drömmer om: Oj, mycket :p.
Favorit-tvprogram: Finns ganska många.
Favoritbil: Bryr mig inte så mycket om sånt.
Favoritbok: Har ingen favoritbok precis.
Favoritdator: Min? (a)
Favoritdjur: Katt och hund.
Favoritdryck: Mjölk och cola.
Favoritfik: Vet inte.
Favoritfika: Störda frågor, vet inte.
Favoritfilm: Ingen aning.
Favoritförfattare: Vet inte.
Favoritgodis: Typ allt.
Favoritkläder: Sköna och snygga kläder.
Favoritmat: Tacos, potatisgratäng & kött och mammas mat över huvudtaget!
Favoritmusik: Vanlig eller vadå?
Favoritradiokanal: Mix megapol.
Favoritrestaurang: Inte en aning.
Favoritskådis: Vet inte.
Favoritspel: Har inget.
Favorituteställe: Vadå nån krog eller bara ett ställe ute eller?
Skog eller stad: Beror på.
Favoritfärg: Har ingen favorit.
Vad vill du bli när du blir stor: Något roligt iallafall.
Frisyr: Min? Snebena och mellanlångt.
Beroende: Sova.
Går i sömnen: Nej, har gjort en gång.
Äta människokött eller vara med i big brother: Vara med i big brother isåfall då.
Har på mig just nu: Sovtröja, sockor och morgonrock.
Hemort: Söderhamn.
Hemsida (URL): Facebook.
Hobby: Sovaaa ;D
Hårfärg: Blont med ungefär en meters utväxt.
Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon: Vanliga sony ericsson.
Högsta önskan: Vet inte, finns ju ganska mycket.
Intressen: Eh allt möjligt.
Kammar håret: Ja.
Hur skulle dina vänner beskriva dig: Glad kanske?
Min idol: Har ingen idol.
Ogillar mest hos folk: När folk är falska.
På söndag ska jag: Ta det lugnt.
Vad har du under sängen: Dammråttor.
Senast köpta skiva: Haha, ingen aning!
Senast sedda film: Minns inte ;s
Skonummer: Skostorlek menar du va? 39-40.
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem: Vet inte, Michael Jackson kanske, vore ju coolt.
Skulle helst vilja: Vara med rasmus hela tiden.
Skulle du vilja äta hela månen: Jaa, mums!
Tredjeroten ur 27 är: Fråga någon annan.
Tror på spöken: Ja.
Päls eller naken: På djur eller va? :ö
Vilken kroppsdel klarar du dig utan: Vet inte.
Tycker inte om: Falska människor, långa skoldagar och äcklig mat ;D
Tycker om: min rasmus.
Vad skulle du vilja vara världsmästare i: Något sjukt coolt iallafall.
Värsta känslan: Att skiljas från min älskling och något mer.
Vill kunna: Flyga!
Vill åka till: Överallt.
Är bra på: Ganska mycket.
Ålder: 15.
Åt till frukost imorse: Macka och oboy.
Ögonfärg: Blue.
Önskar mig i julklapp: Massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0