varma mackor - igen!

Käkar varma mackor och kollar på andra avenyn igen. Det här får inte bli en vana alltså! Ska kliva upp tidigt och försöka rita klart bilden som ska vara klart innan lovet. Gör det du också Madde ;)

Har även bestämt att jag ska börja röra på mig mer! Gör ju knappt det. Kanske går ut och går redan imorgon? Vi får se. Vi hörs imorgon iallafall!

Vill även säga att Madde är världens bästa vän. Tack för att du alltid lyssnar och förstår! Vet inte vad jag skulle göra utan dig alltså.

Sjukt fin bild!

Kommentarer
Postat av: madde :)

Men åh gumman, de är ju tvärtom! Du lyssnar alltid på mig, som igår, vetinte vad jag hade gjort utan dig då asså! Eller i huvetaget, du finns alltid där! <3

2011-03-10 @ 10:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0