You're the closest to heaven that I'll ever be

Ja, som ni ser så har jag bytt bild uppe i headern(för er som inte ser, tryck f5/uppdatera sidan.) Har ingen aning om vad jag ska ha för bild där alltså. Har ju bara bilder som är halvgamla och cambilder kan man ju inte precis ha i headern? Kommer säkert byta tillbaka till den gamla. Aja.

Sitter iallafall och lyssnar på musik och tänker på lite allt möjligt. Bland annat att en "viss person" får mig att bli lyckligare än någonsin♥ Ska sitta och nörda lite spel som jag har hittat nu, sen blir det sängen!

Skulle egentligen vela lägga in några söta bilder här nere, men vet inte om det är läge för det än? Så istället så får ni en fin bild på weheartit.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0