Nånstans där så finns vår plats

Hej! Har varit vaken ett tag nu, sen halv 2 ungefär. Var vaken till klockan 03:30 inatt. Fick en allergisk reaktion av nå jävla mandlar så jag kunde inte andas, mina ögon kliade och var hur röd som helst, det kliade i halsen och jag nös som en idiot! Vi tänkte ringa ambulansen men det blev bättre efter ett tag så jag somnade i mamma och pappas säng.

Ska sätta igång att jobba med matten nu. Sen ska jag försöka skriva en bokrecension också. Så kommer vara upptagen idag. Men kanske kommer upp ett inlägg senare, får se. Puss

Nån bild från arkivet bara.

Kommentarer
Postat av: mamma <3

ja usch vilken hemsk natt vi hade... :( stackars dej lillgumman :S. Tur det gick över till slut!

2011-05-25 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0