gårdagen!

Godmorgon! Haha, ja jag vaknade faktiskt nu. Kanske inte är så konstigt med tanke på att jag kom hem kvart över 3 inatt. Men jag hade sjukt kul iallafall!

Först var vi på det där på ahuset, det var ju sådär. Massa coola rappare och sånt men sen blev det tråkigt så vid halv 12 ungefär så smsade Madde till sin granne och frågade om vi fick åka bil med dom. Så dom kom och hämtade oss utanför ahuset. Sen åkte vi till statoil, stenö, berget och lite överallt. Sen åkte vi hem till han och kollade på taken. Fast såg inte så mycket av den, både jag och hennes granne hade sett den typ 10 gånger så vi kollade på när Madde och hans kompis Lorens(stavas?) spelade nå spel på hans mobil.
Ska hoppa in i duschen nu sen blir det mys resten av kvällen. Imorgon väntas skola också, segt. Hörs senare! Och justja, jag knäppte bara en bild igår och jag tror inte Madde blir så glad om jag lägger in den så kolla på hennes blogg för lite bilder! Hennes blogg hittar ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0