ingen rubrik

Hallå mina vänner! Har sovit sen jag kom hem från skolan. Seriöst, skolan tar kål på mig. Har inte ätit någonting på hela dagen så ska gå och käka något nu sen blir det väl någon film eller nått sånt innan jag återvänder till sängen igen. Har hört ryktas om att det är nationella i spanska imorgon, jippie! Jag som verkligen hänger med på spanskan nu för tiden. Har ingen ork till att plugga eller ens bry mig om skolan nu för tiden. Nu när man egentligen borde anstränga sig och plugga som en idiot.

Sen det där jävla no arbetet om energi. Som vi jobbade med för typ 1000 år sen måste man göra klart och lämna in innan dom sätter betygen annars försvinner 30 poäng och det kan jag verkligen inte förlora för då kommer jag inte in någonstans. Och matte nationella gick ju åt helvete. Och no nationella fick jag ig på.

Hela jävla norrtullsskolan kan väl bara sprängas i luften, snälla? Dom splittrar två av dom bästa klasserna, min spanska grupp fick inte åka till spanien medans alla andra fick det, vi får inte gå på grönan på stockholmsresan utan på nått jävla museum och på cosmonova och se en dinosarie film. Sen på fredag ska man "jobba" på något ställe och tjäna in minst 100 kronor som skolan sedan ska skänka till uganda. Vägra hjälpa sitt eget land först och främst. Tänk på alla uteliggare och knarkare som kanske vill ha hjälp.

Men nu ska jag sluta klaga och gå och käka istället. See you tomorrow:)


Kommentarer
Postat av: madde

Jävligt bra skrivet! Fan jag får damp, samtidigt som jag nästan börjar skratta lite! Vårat liv är ju som nå jävla skämt, vad vill alla :Ö ! <3

2011-05-16 @ 23:36:55
URL: http://maddeey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0