Dag 9.

Dag 9 - En väldigt nära vän.
Den närmaste vännen jag har är helt klart Madelene. Hon började i våran klass i 3an. Vi var väl med varandra någon gång då också. Men vi började väl mest vara med varandra i 6an för att vi båda kände Moa. Sen hamnade vi i samma klass i 7an och började då vara med varandra riktigt mycket. Har nog aldrig träffat en sån galen och rolig människa förut. När jag tänker efter, alla dom sjukt roliga sakerna jag har gjort, så har hon alltid varit med på dom. Jag har aldrig behövt vara rädd för att berätta något för henne. Som det kan vara när man ska berätta för andra typ som "kan jag verkligen berätta det här?". Det har alltid varit självklart att jag kan berätta vad som helst för henne. Jag hoppar verkligen att vi aldrig tappar kontakten! Love you :)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Men gud vad gulligt! Du är bäst, allt det du skrev stämmer in på dig med! Älskar dig gumman :D <3

2011-11-20 @ 16:36:05
URL: http://maddeeey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0