It's hard to fight these feelings when it feels so hard to breathe.

Sitter just nu och lyssnar på lite musik och kollar runt lite. Funderar på att spela sims 3 snart? Fast vet inte om det är en sån bra idé. Man glömmer ju alltid bort tiden när man spelar sånt där. Och det sista jag vill är att vända på dygnen den här helgen också. Imorgon när jag har vaknat till tänker jag sätta igång och rota igenom massa lådor härinne och slänga massa gammalt skit. Sen kanske man hittar något som man glömt bort att man hade? Har massa smycken som ligger i en låda som jag inte har kollat i på fler månader. Haha, vet inte riktigt vad jag skriver så vi får höras imorgon! Puss på er:)

Jag undrar vad fan jag tänkte med när jag hade på mig så där mycket mascara. Alltså ser ni ögonfransarna eller!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0