Treat people how you want to be treated or karma will sure as hell teach you how to treat someone.

Vaknade faktiskt hyffsat tidigt idag. Ungefär vid 13:00 fast sen låg jag kvar i sängen tills mitt alarm ringde klockan 14:00. Haha, jag hade fortfarande sovit om jag inte ställt alarm. Ska gå och käka lite frukost nu sen tänkte jag faktiskt dra ut på en promenad. Lyssna på lite musik och gå en långpromenad. Sen ikväll får vi se vad som händer, antingen blir det att dra ut med Madde eller så blir jag hemma och har filmmys. Man blir ju så trött när man vänder på dygnen. Man tror att man borde vara pigg när man sover bort nästan hela dagen men man blir så himla seg så det finns inte.

En bild ifrån tiden då allting gick som det skulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0