If you can't accept the fact that people aren't perfect, you're going to end up alone.

Kladdkakan blev god antar jag, eftersom den tog slut direkt och det inte var någon som slängde något;) Fick panik förut när jag såg hur fint Maddes hår blev efter hon färgade det mörkare. Vill också göra något med mitt hår. Funderar på att bli lite mörkare? Typ mörkblond? Men har ingen aning. Åh, hatar allt som har med hår att göra.

Tog en paus från det här inlägget ett tag och gick och gjorde ansiktsmask och såna grejer, super skönt! Man blir så len i ansiktet och man känner sig som en ny människa typ, hehe. Ska gå och göra i ordning te nu iallafall och sen sätta mig och spela lite sims tror jag.

Dagens mys-outfit. Såklart är favoritbyxorna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0