Giving someone a second chance is like providing someone with another bullet after they missed shooting you the first time.

Sitter och dricker te,kollar på gossip girl och käkar hårdmackor. Har blivit helt fast för det igen, hade en period förut när jag älskade det. Tänkte kolla på en skräckfilm istället, men det kanske inte är det smartaste när man är ensam hemma? Fast resten av familjen kommer nog hem snart. Känner på mig att helgen kommer bli riktigt bra - om det går som planerat! Sen resten av höstlovet ska jag bara ta det lugnt och sova ut som aldrig förr!

Dålig bild.

Kommentarer
Postat av: mamma <3

HAHA MEN DU SOVER JU JÄMT JU..... :D Jag ska nog jaga ut dej på långpromenad jag!! hihihihi!!!!

2011-10-28 @ 00:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0