Whenever I find the key to happiness, someone changes the lock.

Godmorgon! Vaknade av att mamma ringde och väckte mig. Verkligen jättekul då jag sov hur skönt som helst och dessutom drömde en jättebra dröm. Kunde inte somna om sen såklart. Så drog mig upp hit till datorn. Vill gå ut och gå men måste vänta på att Erik kommer hem. För ingen vet om han har nyckel eller inte och jag är ensam hemma. Just nu sitter jag iallafall och dunkar musik (måste passa på när mamma och pappa inte är hemma) och ska nog hämta lite godis och spela lite sims nu. Får se vad som händer senare idag, puss! :)

Haha, en bild jag redigerade på några sekunder igår i brist på annat;)

Helt okej frukost!

Kommentarer
Postat av: Madde

men shiiit, du skulle passa skitbra i brunt hår ju! :o <3

2011-10-15 @ 14:04:19
URL: http://maddeeey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0