You're so far away but somehow I can feel you anyway.

Kollade nyss på en film, stort misstag! Den hette Going The Distance tror jag. Och som ni kanske kan räkna ut så handlar den om två stycken som blir kära och sen ska tjejen åka hem igen efter sommaren och dom inleder ett distansförhållande. Kände verkligen deras smärta när dom skulle skiljas igen och när dom låg och pratade i telefon på nätterna och vela att den andra skulle vara där hos den.

Jag och Rasmus hade ju ett distansförhållande vi med. Så jag vet verkligen hur det där känns. Och jag som fortfarande saknar han och inte vill något hellre än att ha tillbaka han så gjorde det lite extra ont att se filmen. Men ja, ni som vill ska verkligen se filmen! Tyckte den var jättebra och rolig ibland också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0