I brist på annat.

VEM

Vem är i rummet med dig? No one.
Vem fick du senaste sms av? Jonte.
Vem tänker du på nu? Det vet nog den personen själv.
Vem pratade du senast i telefon med? Minns inte.
Vems hus var du senast i? Maddes tror jag.
Vem önskar du var med dig nu? Eh ingen aning faktiskt.
Vem är din favoritsläkting? Mormor och Sara.

VAR

Var är din mobiltelefon? Framför mig.
Var handlar du mest? Lite överallt, mest på h&m tror jag.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina tricot.
Var åkte du senast bil? Haha, jag har inge minne, kommer inte ihåg.


VAD

Vad åt du senast? Glass med chokladsås.
Vad drack du senast? Vatten.
Vad är det för färg på dina byxor? Lila.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min lampa.
Vad har du på fötterna? Strumpor.
Vad är din favorit färg? Lila.
Vilken film såg du senast? Gossip girl(om det räknas som film).
Vad hör du just nu? Block 44.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja.
Hånglat på en bio? Ja.
Hånglat i skogen? Yes.
Tyckt att din kusin är het? Haha nej tror inte det.
Sovit naken? Någon gång då.
Kört över hastighetengränsen? Har inte körkort.
Målat om ditt rum? Nej.
Dansat framför en spegel? Haha, gör det ganska ofta faktiskt.
Fått hicka? Ja.
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja.
Varit i slagsmål? Nej.
Smugit ur ditt hus? När jag mindre ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja.
Hånglat med en främling? Ja.
Älskar eller saknar någon nu? Gör ju det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0