I didn't change, we just weren't close enough for you to truly know me.

Ja, det där med att plugga gick ju inte så bra som förväntat. Är inte klar med matteläxan än och kommer inte bli det idag heller. Har inte pluggat någonting till källkritiksprovet som är imorgon, och inte heller har jag gjort svenskan. Men ja, det löser sig väl!
Har haft jättemycket ispiration i mig idag. Vill möblera om rummet, ändra frisyr och färga håret. Vill byta klädstil helt och hållet också. Sen har jag även kommit på lite grann hur min nya design ska se ut! Får hoppas att det håller i sig så att det inte försvinner imorgon typ. Ska nog ta och kolla på några avsnitt ur gossip girl nu sen sova. Hörs imorgon!

Bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0