Someday you'll love me, but i wont love you.

Kom precis ur duschen. Och nu sitter jag här i skönaste morgonrocken och myser till bra musik. Ska göra ansiktsmask, ansiktsskrubb och allt sånt där pyssel snart. Sen lägger jag mig i soffan och kollar på tv och skiter i alla problem. Förresten, folk som kollar på min blogg och som bara tänker klaga på det jag skriver har ingenting här att göra!:) Kommer kanske upp ett litet inlägg innan jag somnar, annars hörs vi imorgon! Puss och godnatt!


Remember the night you were with me - fell asleep by my side.
Strangers together - your hand in mine.
How come we never came closer when all the stars were aligned?
I thought we had a moment
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0