Bli inte glad när en kille jagar er, han jagar bollen också sen sparkar han bort den.

Imorgon tänker jag och Madde köra på oplattat hår! Och sen någon annan dag så kör vi på osminkat. Egentligen kommer det inte bli så mycket skillnad på mitt hår då det är hur platt som helst. Förutom om man är ute och det kommer en liten regnskur. Men annars är det alltid platt. Vilket är rätt tråkigt i längden. Enda anledningen till att jag plattar håret är för att det ska inte ska typ "burra upp sig". Svårt att förklara men det blir jättekonstigt.

På första bilden har jag precis vaknat. Och på den andra så har håret precis torkat efter att jag duschat. Så mitt hår är princip alltid platt, skulle gärna vela ha lite fina självlockar eller något men ja. Och nu fick jag till ett helt inlägg bara genom att snacka om mitt hår, haha. Nu blir det sängen och läsa lite, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0