Lördag.

Hej! Kom hem för ett tag sedan. Var ju som sagt på tranan igår. Var lite segt i början, men sen började det komma fler folk och sånt. Var inte superkul precis, men helt okej.  Drog ifrån tranan ungefär vid 01:00 och gick iväg och hämtade Erik som var hemma hos någon. Sen skulle vi gå hem till Erik. Och då snöade det, och det var skitkallt och mina skor var helt blöta. Var hemma hos Erik ungefär vid 03:00 och då drog Moa hem. Sen sov jag hemma hos Erik med han och Pontus. Har aldrig sovit så skönt i hela mitt liv. Var hur härligt som helst att lägga sig under ett varmt täcke efter att varit ute och gått med dyngsura skor.

Vi klev upp vid 14:00 ungefär och käkade frukost. Sen fixade vi oss sen drog jag till bussen och dom gick någon annanstans. Fick även sitta och vänta på bussen i en timme. Sen när jag kom hem slängde jag mig in i duschen och nu sitter jag här. Får se vad som händer ikväll. Om det blir hemmamys eller något annat.
Nya favoritlåten.

Kommentarer
Postat av: ....

(Y)

2012-04-21 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0