Men det känns som jag dör varje gång jag hör någon med samma namn.

Hej! Läste precis på Maddes blogg att hon hade sovit bort hela dagen, kan säga att du inte är den enda! Hoppade in i duschen när jag kom hem sen la jag mig i soffan och somnade såklart. Ska väl dra mig tillbaka till soffan när jag skrivit klart det här inlägget för att kolla på big brother och hänga där resten av kvällen.

Hade idrott sista timmen idag och då fick man klättra klättervägg om man vela och det måste man ju såklart prova på! Gjorde det en gång i 9an också men gjorde bara den lättaste då. Nu klarade jag dom två lättaste, och Madde klarade den svåraste också, är fortfarande helt chockad över hur hon kunde klara den!
Var egentligen meningen att jag skulle sno bilder från madde och lägga in här, men såklart så funkar det inte att lägga in nå bilder, så dom kommer imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0