Love life.

Hallå! Drog till Gävle i fredags med Moa. Vi hängde hemma hos John där vi käkade pizza, godis och kollade på film. Sen på lördagen så blev det en spontantrip till Stockholm. Vi fick åka gratis ner till Stockholm med John och hans kompis. Jag och Moa gick på grönan och kollade på Norlie & Kkv och åkte karuseller och allt sånt där. Sen skulle vi egentligen sova i Uppsala men det blev massa strul så vi åkte till Gävle istället och tänkte ta tåg hem därifrån. Men det gick inga. Så vi fick sitta och vänta på ett tåg i 7 timmar! När jag kom hem så käkade jag pizza sen la jag mig i sängen och somnade direkt och vaknade nyss. Så jag har sovit i kanske 24 timmar nu? 
 
Nu tänkte jag iallafall käka lite "frukost" sen slänga mig i duschen. Blir nog att ta det lugnt hela dagen. Men man vet aldrig vad som händer. Bjuder på lite bilder här nedanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0