No matter how many mistakes you make or how slow you progress, you are still way ahead of everyone who isn't trying.

Hallå. Drog till Uppsala med mamma och pappa idag. Shopping stog på schemat för min del. Hittade jättemycket snyggt. Hittade även dom perfekta jeansen. Så sjukt snygga och sitter som en smäck. Sen efter jag shoppat klart så drog vi till IKEA och käkade. Hur gott som helst. Sen fick vi för oss att åka till Stockholm en sväng så då gjorde vi det. Kollade på lite allt möjligt där sen åkte vi hem när klockan var kanske 20:00. Jag har alltså haft en jättemysig och härlig dag med bästa föräldrarna.
 
Har precis lagt in alla kläder som jag köpte idag in i garderoben, tvättat bort sminket och satt på mig myskläder. Och nu sitter jag här med chips och dricka och ska kolla på One Tree Hill. Puss på er :)
Fick bli en bild på weheartit. Orkar inte lägga in alla bilder jag tagit idag på datan.

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Ja vi hade det verkligen hur härligt som helst, synd bara att inte Erik blev med. DU ÄR DEN BÄSTA DOTTERN! Vi får göra om det snart igen :)

2012-08-13 @ 01:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0