One of the hardest decisions you’'ll ever face in life is choosing whether to walk away or try harder.

Hejhej! 
Slutade vid 13:25 idag, skönt! När jag kom så var Mona och Sara här så satte mig och fikade med dom, erik och mamma tills dom åkte hem. Då la jag mig i sängen och somnade ett tag. Blev väckt för ett tag sen då det var dags att käka pizza. Och nu sitter jag här och lyssnar på jättehärlig musik och kollar på en jätteinspirerande sida. http://itsirrational.com. Älskar såna där sidor. Kan sitta och kolla sida efter sida i flera timmar om så skulle vara. I helgen ska jag inte göra något speciellt. Tänker bara vara hemma och ta det lugnt. Har varit sjuk hela veckan så har varit helt slut i skolan. Imorgon tänkte jag dock plugga lite hemma. Aja, nu ska jag fortsätta kolla vidare på den där sidan. Puss :)
'
Bjuder på en bild från strömmingsleken på mig och Madde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0