Sjuk..

Godmorgon! Eller aa min morgon var inte så bra men hoppas eran var lite bättre. Vaknade klockan 07:00 och hade så jävla sjukt ont överallt ungefär. Har hur ont i huvudet som helst. Vill bara lägga mig i sängen och dö. Men lika bra att dra till skolan så man inte missar något och hamnar helt efter. Dock så skippade jag första lektionen idag. Orkade verkligen inte skynda mig när jag mår såhär dåligt. Nu ska jag ta alvedon och dricka klart mitt te sen slänga på mig nå kläder. Börjar 09:05 så kan ju ta det lugnt iallafall. Och sorry för att jag aldrig bloggar längre. Inte för att jag tror så många orkar hänga kvar på den här bloggen när jag aldrig skriver. Har liksom inget speciellt att skriva nu när skolan börjat. Jag går dit och sen när jag kommer hem så ligger jag död i sängen/soffan. Aja, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0