Tidsfördriv.

SENASTE
1. Kompisen du träffade:
2. Personen du pratade I telefon med:
3. Du fick SMS av:
4. Du kramade:
IDAG
5. Kläder:
6. Bättre än igår:
IMORGON
7. Är det:
8. Planer:
9. Något tråkigt som händer imorgon:
FAVORIT
10. Nummer:
11. Färg:
12. Årstid:
13. Saknar du någon?:
14. Humör för tillfället?:
FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?:
16. Vad åt du sist?:
17. Vad irriterar du dig på?:
18. Tror du på distansförållanden?:
19. Vem tänker du på just nu?:
20. Tror du att personen tänker på dig med?:
21. Vart reste du sist?:
22. Vad gjorde du igår kväll?:
23. Liknar du din mamma eller pappa?:
24. Ler du ofta?:
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?:
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?:
27. I vems säng sov du i igår natt?:
28. Vilken färg har din tröja?:
SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?:
31. Gråter du när du skadar dig?:
GLÄDJE
32. Är du en glad person?:
33. Vad gör dig glad?:
34. Önskar du att du var lyckligare?:
35. Är lycka överskattat?:
36. Kan musik göra dig glad?:
KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?:
39. Har du en flick/pojkvän?:
40. Är du nöjd med det?:
41. Är du kär?:
HAT
42. Vem hatar du verkligen?:
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?:
44. Är du en mobbare?:
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:
46. Har du blivit sviken någon gång?:
SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
48. Favoritämne?:
49. Värsta ämne :
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:
SENASTE
1. Kompisen du träffade: Madelene.
2. Personen du pratade I telefon med: Också Madelene.
3. Du fick SMS av: Någon som inte är värd att nämnas i min blogg.
4. Du kramade: Jonat.

IDAG
5. Kläder: Lite olika.
6. Bättre än igår: Jodå.

IMORGON
7. Är det: Lördag.
8. Planer: Kan berätta dom senare när jag vet hur allt blir.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Att det är söndag nästa dag.

FAVORIT
10. Nummer: Har inget speciellt men typ 16.
11. Färg: Alla typ.
12. Årstid: Sommar.
13. Saknar du någon?: Lite kanske.
14. Humör för tillfället?: Bra.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde i morse?: Vet inte, åt frukost kanske.
16. Vad åt du sist?: Godis.
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som lägger sig i andras liv och dömmer innan dom vet någonting.
18. Tror du på distansförållanden?: Nej. Jag hade ett förut och det är inget för mig.
19. Vem tänker du på just nu?: Personen som jag hade ett distansförhållande med.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Haha nja.
21. Vart reste du sist?: Vet inte, typ gävle eller vadå?
22. Vad gjorde du igår kväll?: Ingenting speciellt.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda, fast mest pappa kanske?
24. Ler du ofta?: Ja.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ibland.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min.
28. Vilken färg har din tröja?: Vit.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: Ibland, oftast brukar jag skrika och bli jävligt sur.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja oftast så.
33. Vad gör dig glad?: Finns mycket, men när jag umgås med härliga personer och sånt.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nej, jag är nöjd.
35. Är lycka överskattat?: Fatta inte frågan.
36. Kan musik göra dig glad?: Ja.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja.
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej.
40. Är du nöjd med det?: Jadå.
41. Är du kär?: Nja.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Väldigt passande att skriva en blogg eller?
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: När man var liten så gjorde man väl någon oseriös lista.
44. Är du en mobbare?: Nej.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Har väl alla någon gång?

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Ibland.
48. Favoritämne?: Servicekunskap och svenska.
49. Värsta ämne: Företagsekonomi och engelska.
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Äter samma skolmat som när jag gick på högstadiet så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0