Don't bother apologizing if you're just going to continue doing the things you said sorry for.

Okej, sista dagen på lovet.. Blir att vara hemma nu på dagen sen ikväll drar jag till ahuset med Madde och snackar lite. Sen blir det väl hem och duscha och göra lite ansiktsmask och sånt där mys. Känns som att det här lovet har varit i typ 2 månader även fast det känns som att det gick jättefort. Det har varit jätteroligt men ändå hemskt på samma gång. Har hänt väldigt tråkiga saker. Men allt som allt så har det varit ett jättebra lov!
Klev upp ur sängen för ett tag sen och nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker bli lite piggare. Kunde aldrig somna inatt så jag låg vaken i sängen tills klockan blev typ 08:30. Då först somnade jag. Men nu ska jag fixa lite frukost, bloggar mer senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0