En vacker dag kanske du och jag kommer sätta tillbaks pinnen i vår handgranat och göra om det extra bra.

Godmorgon! Ja, jag vaknade nyss. Helt värdelöst. Vet inte hur det kan gå till, somnade inte så sent igår heller! Nu ska jag iallafall gå upp och sätta på mig myskläder och käka lite tacos till frukost som blev kvar från igår. Sen blir det väl mys resten av kvällen antar jag? Eller så kanske man borde plugga till företagsekonomiprovet som vi ska ha på tisdag tydligen. Bra att vi inte ens har någon sån lektion då. Aja, får ta och bläddra igenom böckerna inatt. Kommer nog inte gå så bra att somna nu när jag vaknade såhär sent!
Bjuder på en bild på mig och Erik som är tagen för några veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0