Första skoldagen efter lovet!

Sitter och väntar på att pappa och Erik ska kliva upp så pappa kan göra frukost. Jag orkar inte göra något själv. Satt uppe till 04:00 inatt och sen la jag mig i sängen där jag låg och stirrade upp i taket tills alarmet ringde 07:00. Har redan sminkat mig och ska väl snart platta håret och klä på mig. Är verkligen hur trött som helst! Idag kommer jag köra på jeans,en tröja, en tunn kofta och en halsduk. Orkar inte bry mig så mycket om kläderna idag, är helt slut.
Bloggar mer när jag är i skolan! :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle Trönnblom

sv. Fick höra att det skulle komma börja på tv igen redan den 16 januar. Hoppas verkligen att det stämmer :)

2012-01-11 @ 14:38:35
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0