Love isn't blind, you are.

Godmorgon! Eller ja, jag vaknade vid 13:00 egentligen och gick upp och käkade frukost med pappa och Erik. Sen gick jag och la mig i sängen och kollade på tv och sov vidare till klockan 16:00. Helt slut efter 3 dagar i skolan.. Alla håller på och städar som galningar här hemma. Själv ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig. Sen efter det ska jag och pappa åka och handla tacos och lite annat. Blir bara mys den här helgen. Man blir verkligen HELT slut av att kliva upp tidigt till skolan och dessutom vara sjuk samtidigt så att man knappt får någon sömn om nätterna. Men nu har det iallafall blivit bättre! Kommer inte blogga nå mer idag tror jag, finns inte så mycket att skriva när man bara är hemma liksom! :)
Kaoshår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0