Nyårslöften och sånt där.

Sitter och lyssnar på musik just nu. Kollade nyss på the human centipede 2 men den var så jävla äcklig så jag fick stänga av den! Ska väl lägga mig snart då jag ska upp ganska tidigt imorgon. Ska gå med madde och fixa biljetter till MM midnight music. Där Mange Makers, Norlie & kkv och Newkid kommer uppträda. Det kan man ju bara inte missa, eller? Får se vad som händer efter det. Kanske drar ut och träffar en person. Lika bra att man skiter i att skriva namn för då kommer det ju gå massa rykten. Och vem pallar med sånt?

Tycker även att det här med nyår är riktigt härligt. Man kan börja om helt. Jag personligen tycker det är lättare att börja om när ett nytt år startar än att börja om mitt i ett år. Jag ska sluta umgås med personer som får mig att må dåligt och bara omge mig med personer som jag mår bra av. Jag håller inte på med nyårslöften riktigt men vissa saker ska jag försöka med iallafall! Sluta bita på naglarna och göra bättre ifrån mig i skolan. Får se hur det med det där med att sluta bita på naglnarna, kommer vara ganska svårt. Då jag även sitter och biter på dom nu när jag skriver det här. Oj, vilket långt inlägg det här blev. Bjuder på en ganska bra låt. Den blir bättre och bätte för varje gång man lyssnar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0