The worst mistake you can make is walking away from the person who actually stood there and waited for you.

Satt och kollade på hockey igår. Var den mest spännande match jag någonsin sett! Men till slut så gjorde sverige mål efter två förlängningar tror jag. Gick sen och la mig och försökte sova och då var väl klockan typ 5 på morgonen. Men kunde inte somna förrän klockan var typ 10:00. Har fått nå fel så jag kan aldrig somna, hur drygt som helst! Tänkte hitta på något med Madde idag men det går inte. Har fått en cphosta som är så sjukt irriterande! Så nu drar jag och fixar lite frulle sen lägger jag mig i soffan/sängen och tillbringar resten av dagen där. Är helt jävla slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0