Tidsfördriv.

Du under 2011..

Har du gråtit? ja.

Har du skrattat? ja.

Har du sovit i tält? tror inte det.
Har du sovit under bar himmel? nej.

Har du varit på Gröna Lund? nej.

Har du varit på Liseberg? nej.

Har du varit på Kneipbyn?  vet inte ens vad det är.

Har du varit utomlands? nej.

Har du varit i en annan stad? ja.

Har du bott hemma? ja.

 

Dina vänner under 2011..

Har en vän dött? nej.

Har en vän sökt tröst hos dig? ja.

Har du sökt tröst hos en vän? ja.

Har du sovit över hos en vän? vet faktiskt inte, är ingen "sova-över människa".

Har du varit kär i en vän? det är ju oftast en vän från början.

Har du fått mer en fem nya vänner under året? ja.

 

2011 har du:

Har du pussat någon? ja.

Har du varit tillsammans med någon? ja.

Har du varit kär i någon? ja.

Har du sovit med någon av motsatt kön? ja.

 

När har du som mest..

Gråtit under 2011? var väl när jag och rasmus gjorde slut kanske.

Skrattat under 2011? när jag varit med madde.

Denna månad...

Har du varit kär? nja.

Har du kysst någon? ja.

Har du pussat någon? ja.

Har du kramat någon? ja.

Har du skrattat? ja.

Har du gråtit? nej.

Har du varit glad? ja.

Har du varit ledsen? ja lite.

När...

Grät du senast? eh jag vet inte, 2 veckor sedan kanske?

Skrattade du senast? nyss.

Duschade du senast? imorse.

Lyssnade du på musik senast? nu.

Hade du kul senast? tidigare idag när jag var med madde.

Vem..

Kramade du senast? vet inte riktigt.

Pratade du i telefon med senast? vet inte, har ju fan inget minne.
Fick du sms av senast? patrik.

Hade du tråkigt senast? nu.

Tycker du om någon just nu? vet inte.

Jag samlar på? inget.

Gröna eller röda äpplen? röda oftast.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen oftast, men ibland madde då.
Vilken tid gick du upp idag? 2 typ.

Har du sovit i din egna säng inatt? ja.

Har du sovit ensam inatt? ja.

Har du strumpor på dig nu? ja.

Hur svarar du i telefon? hallå?
Vad ska du göra ikväll? det är ju natt nu eller nått?
Vad ska du göra imorgon? ingen aning.

Var vill du bo när du blir stor? vet inte riktigt, typ sundsvall eller umeå?

Vad vill du bli när du blir stor? ingen aning.

Är det okej att gråta? ja?

Vilken årstid tycker du bäst om? sommar helt klart.

Skulle du göra om du vann en miljon? massa roliga saker!
Bär du glasögon eller linser?  nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? jnej.


Har du piercing? öronen om det räknas?

Har du tatuering?  nej.

Vill du gifta dig? om jag hittar den rätta så.

Vill du ha barn? ja.

Solar du ofta? på sommaren ja.

Är du bra på att laga mat? jodå.

Gillar du att dansa? ja.

Hur vig är du? får jag värma upp så är jag väl hyfsat vig annars är jag som en pinne.

Vilken är din favoritglass? daim!!

Tror du på ett liv efter döden? yesbox.

Är du morgon eller kvällsmänniska? kväll.
Vilken ögonfärg har du? blå.

Vilka hårfärger har du haft? blont och rött(haha!)
Är du beroende av något? apelsiner

Senaste låten du hörde? någon dålig och dryg.
Brukar du bädda sängen? om jag städar rummet så, annars aldrig.

Har du kysst någon under den senaste månaden? ja.
Vad var det senaste du sa? ojj vet inte, tror jag skrattade för mig själv.

Saknar du någon nu? jodå.

 

 

 

Kärlek:

1. Är du singel nu? - jaa.

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa.

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jag vet inte.

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nja kanske någon timme efter men inte sen.

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? haha ja.

6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? ja.

7. Har du varit på en blind-date?  nej.

8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja.

9. Saknar du någon av dina ex? ja, men ändå inte.

10. Somnat gråtande pga kärleken? ja.

11. Brukar du tänka på dina ex? ja, mitt senaste dyker upp i huvudet ibland.

12. Nån låt som påminner dig om någon? finns många.

13. Har du nån bästa vän? ja.

14. Är du ofta med dina vänner? ja.
15. Vad brukar ni hitta på? olika.

16. Bästa minnet med nån vän? kan inte välja något, men dom bästa minnena är med madde iallafall.

17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? madde.

18. Kan du vara dig själv med dina kompisar?  ja.
19. Vem vet mest om dig? madde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0