An ex is like jail, if you keep going back, there must still be something you haven't learned.

Usch, har tappat det här med bloggandet totalt. Ska försöka göra en ny design ett tag framöver för att få en helt ny start på bloggen! Idag har vi jag iallafall varit i skolan, vilket var sådär, ganska flummigt men helt okej. Sen kom jag hem, drog och handlade och sen hjälpte pappa med bilen. Skulle byta batteri i den men såklart så ska det ju jävlas och inte funka. Sen hoppade jag in i duschen sen käkade jag och nu sitter jag här. Ska sätta igång en film och käka en apelsin och lite marabou snart tror jag. Har varit hur onyttig som helst både igår och idag, får bli slut med det nu!
Haha det där har man ju viss erfarenhet av;)

Kommentarer
Postat av: mamma

du fyllde ju på oljan i bilen oxå :) tycker du mumsar förjämnan hihihihihi ;)

2012-01-24 @ 03:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0