Dont let your fears win.

Godmorgon! Har precis klivit ur sängen. Ska slänga på mig nå kläder, käka frukost och packa det sista. Var ute på Stenö igår på Quizz. Var sjukt segt i början, det fanns inga platser eller något. Sen så blev kvällen underbar i slutet.♥ Är sjukt taggad på att åka till Uppsala idag, men känns ändå lite jobbigt att åka härifrån efter igår. Kommer inte ta med mig datan dit. Kanske bloggar från mobilen annars så bloggar jag när jag kommer hem igen. Men nu måste jag börja fixa allt som ska fixas. Ha det bäst, puss! :)
Bjuder på två bilder. Den första är från förra gången vi var i Uppsala och den andra är från när vi grillade med några för någon dag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0